МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА

Предметом вивчення освітнього компонента є Інтернет-технології в економіці, удосконалення термінологічної бази і застосування її в створенні інформаційних систем, формування бази сучасних методів та моделей використання цифрового середовища в економіці.

Мета: формування системи теоретичних і практичних знань з електронної комерції, вивчення напрямів її розвитку й способів ведення, які дадуть змогу здобувачам та фахівцям професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі; оволодіння базовими навичками в сфері електронної комерції, зокрема основ функціонування Інтернет, правових аспектів електронної комерції, фінансових Інтернет-послуг, використання інформаційних технологій в електронному бізнесі, а також сучасних електронних платіжних систем.

Завдання: розуміння сутності електронного бізнесу та е-комерції; вивчення видів та моделей е-бізнесу; усвідомлення сутності системи електронної комерції у корпоративному та у споживчому секторі; здатність виявляти та аналізувати вплив елементів макро- та мікроекономічного середовища на організацію; здатність використовувати методику швидкого аналізу рішення (FAST), застосовувати бенчмаркінг, перепроектування, інжиніринг і реінжиніринг процесу; здатність визначати функціональні складові організації та їх взаємозв’язок (закупівлі, виробництво, маркетинг, фінанси тощо).

У результаті вивчення освітнього компонента здобувачі вищої освіти повинні

знати:

- зміст та розуміти роль електронної комерції в ринковій економіці;

- сфери застосування, принципи та форми взаємодії в електронній комерції, переваги та ризики ведення бізнес-операцій з використанням цифрових технологій;

- норми законодавства в сфері електронної комерції під час проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет;

- форми та концепції організації системи електронної логістики і вміти обґрунтувати доцільність їх використання підприємствами електронної комерції;

- механізм організації надання послуг в електронній комерції.

вміти:

- визначати оптимальну бізнес-модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет;

- демонструвати навички організації та управління процесами купівлі (продажу) товарів та послуг з використанням інформаційно-комунікаційних технологій глобальної мережі Інтернет;

- обґрунтувати доцільність використання форм та концепції організації системи електронної логістики підприємствами;

- застосовувати платіжні засоби електронних платіжних систем та методів їх захисту в процесі господарської діяльності та управління;

- застосувати інструменти Інтернет-маркетингу та визначати їх ефективність;

- оцінювати економічну та технологічну ефективність використовуваних систем електронної комерції.